Merhabalar
Öncelikle herkesin gönlünce olmasını dilerim👩🍼
6.yılımız,kasım ayı için niyetine girdik kısmetse.
Hormon tahlillerim normal sınırlar içerisinde çıktı
Dvit omega3 folik asit ve magnezyum kullanıyorum
Yumurtlama gününün tespiti için illa bu test yapılmalı mı
Nasıl anlıyoruz
Yumurtlama günü Öğrenildiğinde ki önerileriniz nedir
Şimdiden teşekkür ederim.