Miniklerinannesiyim Kızlar 31+6 olduk belim öyle cok agryo ki dayanamıyorum sizin bel ağrısını hafifletecek yöntemleriniz varmı yatış pozisyonu vs
Smysr Miniklerinannesiyim 25. Haftadayim bel ağrısından ne oturabiliyorum ne uzanabiliyorum magnezyumda ise yaramıyor ben de
Esraern03 Miniklerinannesiyim 18. Haftadayım ölüyorum magnezyum bende de işe yaramıyor erkek bebek oyuzden sanırım anlayamadım
Merveeildeniz Ah o uyutmayan bel ağrıları 29. Haftamdayım yere göğe sığamıyorum gebelik okulunda fizyoterapistin gösterdiği hareketler vardı bana onlar iyi gelmişti internetten bi Araştırın isterseniz
Miniklerinannesiyim Mucihe yok canım sancı gibi degil tam bel boşlugun agrıyodu cok şükür sıcak su torbası koydum biraz iyi geldi
Miniklerinannesiyim Esraern03 valla olabilir ben kızımda böyle agrılar yaşamadım ya bu beni 2 haftadır öldürdü resmen kızımda başta cektim bunda da sonda cekiyorum 😭
Defnezumramom Esraern03 benimde erkek 22 haftalığız ayakta biraz fazla kalıyım başlıyoruz ağrımaya ya
Dilhun İdrar yolu enfeksiyonu da bel ağrısı yapıyor, idrar şikayeti olmasa da. Bi aile hekimliğinde tahlil yaptırın isterseniz.
Miniklerinannesiyim Dilhun bunu bilmyoddum canım teşekkür ederim malesef benim enfeksyonum var bu gunlerde cogalmış akıntım vs doktoruma bi söylüyeyim
NurZenkin Miniklerinannesiyim bende duramıyorum bel ağrısından doktor ayakta ve oturur pozisyonda çok kalma belini sık sık dinlendir dedi sadece .
Miniklerinannesiyim NurZenkin dün bayağ oturdum badem kırdım bide balkon setini mutfaga taşıdım ondan da olabilir 🥲
Mrvsmt2502 Miniklerinannesiyim bende bel fıtığı var gebelikte ekstra ağrı çekiyorum. Sola yatıp bacak aradına yastık koyup uyumak biraz iyi geliyor ama neticede geçmiyor . Bugün falan çok zor kalktım yataktan gecelerinde uyutmuyor
Miniklerinannesiyim Mrvsmt2502 valla yastıkta fayda degil benimde legen kemiklerimde iltihaplı romatizma var sag bacağım zaten artık agrısına alıştım bana normal gibi geliyor ama hiç böyle bel agrısı cekmedim bu kaç gundur beni öldürüyor eşime masaj yaptırıyorum hep
Mrvsmt2502 Miniklerinannesiyim yürüyüş yap o biraz rahatlatıyor benim bir kızım var havalar soğudu çıkamadım o yüzden biraz daha çoğaldı
Miniklerinannesiyim Mrvsmt2502 pturdugum yer biraz tepede o yüzden kış ilk bura geliyor sanki ama evin içinde hiç oturmuyorummsürekli eşyaların yerini fln değiştiriyorum o da yoruyor beni 🥲 keşke cıkıp yüeüyenilsek ama fırtına bizi uçuruyor