mervegedik Glcnhsyn ben park beşik olarak civilde beğendim o yüzden almadim sadece arabayı ve puseti aldim
Seyyyma7 Glcnhsyn canım bende çok beğeniyorum hatta bende de geçen post açtık bununla ilgili. Ama Google beneto şikayet var yazarsan o kadar çok şikayet var ki. Vazgeçtim almaktan
Glcnhsyn Duamm sizin dediginiz modelide görmüştüm peki siz internettenmi aldınız güvenilirmi yani yoksa magazadanmi
UykusuzAnne Efil Kraft a baktım çok güzel görünüyor ama biraz pahalı tabi diğerlerine göre.. indirim kovalamak şart 😔
Musoz Bende çok araştırdım herkesin elinde beneto.arabayı inceledim uyduruk bişey fiyatı Travel sistemlere göre Uygun diye herkes ondan almış sonra mağazada sunny baby nin arabasını gördüm netten araştırdık yorumlar da hiç kötü bişey yoktu Herkes çok memnun ve Travel sistemlere göre çok hafif ve katlandiginda yer kaplamayan bi Araba wellgro ile ikisinin arasında kalmıştık hafif kullanımının Rahat olmasından dolayı sunny baby aldık internetten indirimli fiyatına denk getirip ama oglusumuz dogmadigi için henüz kullanma fırsatımız olmadı 😊