Glcnhsyn Kızlar instagram sayfasından sürekli gördüğüm ve cok beğendiğim bir set var içinde bildiğim kadarıyla oyun parkı besik,bebek arabasi+puset bebek bakım cantasi yatağı hepsi 1299 renkleri ve tarzı çok hoşuma gidiyor iletişim için yazdım yeride istanbulda kargoyla da geliyor ben kocaelideyim ama alicak olursam eşimle yerinede gitmeyi dusunuyorz kullanan bilen tavsiye eden varmi ona göre haraket edeyim şimdiden teşekkürler 😍
Efil Glcnhsyn ben çok araştırdım bir de bu işin içinde olan çok tanıdığım var beneto alan 3 ay içinde mutlaka bir yerinde sıkıntı çıkıyor arabanın ve pusetin. Onu alacağına Wellgro al aynı fiyat hemen hemen.
Efil Glcnhsyn yok ben kraft switch kullanıyorum çok araştırarak aldım ve çok memnunum bunu da tavsiye ederim. Ne istiyorsan al ama beneto alma güzel kardeşim
Efil Glcnhsyn inan bana çok dandik bi marka o yüzden bu kadar reklam yapıyorlar zaten. Görünümü çok güzel. Fakat internetten alacak olsan bile mutlaka git bi mağazada kendi gözünle gör arabani:)
Esra_dorukcan Ya biz arabasini aldik ama 🙄 yorumlar fena bakalim ne gibi sıkıntıları ile.karsilascaz olmadi iyi bisey aliriz napalim bilmiyoduk çünkü cok arastrmadik acikcasi
mervegedik Glcnhsyn noktabebe diye bi hesap var instagramda bak canım ordan ben gidip birebir görüp aldım bence gayet güzel kullanmayı biliceksin bu sayfada fiyatı da 1290 hepsi içind e kargo ücretsiz birebir gidip görebilirsin pendikte
izmirmasali35 Glcnhsyn arabayı ben inceledim hem çok adi hem de kullanırken bi boş boş lingir lingir elinde kalıcakmış gibi
mervegedik Glcnhsyn ben park beşik olarak civilde beğendim o yüzden almadim sadece arabayı ve puseti aldim
Duamm Glcnhsyn ben park yatagnın bordosunu aldim arabada beneto kırmızı ama başka modeli biz memnunuz şuan puset ve bu model arabayı fazla önermiyolar tatlım kullananlar memnun deyil arabadan
Glcnhsyn Duamm sizin dediginiz modelide görmüştüm peki siz internettenmi aldınız güvenilirmi yani yoksa magazadanmi