Meslina53 40+0 da suyum ve nişanım geldi gece sabaha kadar sancı çektim 3 saat suni sancı aldım ama bebeğim dönmedi kanala giremedi suyu bittiği için enfeksiyon riskine karşın acil sezaryen doğuma alındım bunların hepsi kişiden kişiye değişiyor benimki sancıyla dönmedi ama sancıyla kanala giren birçok bebek var bunu anlamanız için yaşayarak tecrübe etmeniz gerekiyor