Meslina53 dünde facede dolaşırken kdının teki gruba normal dogum istiyodum ama olmadı sezeryan olucam ne zaman ayaga kalkabilirim diye söylemiş
Kadının teki de neden yazmış bende sinirlendim baya bazı insanlara sezeryanda bir doğum şekli diye acıklama yapmıştım
Şimdi seni gördüm hepten sinir oldum
Millet hep birşeyler demek için gelmiş bu dünyaya yok şu öyle daha iyi olur yok bu böyle arkadaş dogum yapacak kişi belli
Nie kimse anlamıyo ya çatı dar yada cocuk dönmedi bunu algılamak cokmu zor ya
Kusura bakma postunu görnce birde okuyunca insanın sinirleri tepesine cıkıyo
Allah yarrdımcın olsun ya vallahi .