@Rojin__321 bende iki hafta oldu kürtaj olalı dört haftalıktı bebeğim kanamam falan da olmadı sadece üç dört defa leke geldi doktorum bana bir ay korun bir ay sonra tekrar deneyebilirsin dedi bende bir ay dolmasını bekliyorum inşallah ikimize de sağlıklı bebekler nasip olur 🙏🏻🤍