24hnisa
Buu bir iki kere kullanıp kenara attık diyenler her reklama kanıp her şey benim evimde de olsun diyenler mi acaba diye düşünmeden edemiyorum. ben nişanlıyken bekar evimde kullanmak için aldım, aktif kullandım. hala da iki kişilik ailemizde aktif kullanıyoruz. misafir geldiğinde börekler fırına patatesler airfry’a mesela, bekleme derdi yok. akşama hazır yemek yoksa buzluktan köfte çıkarıp atıyorum 10 dk da hazır. mikrodalga gibi de kullanılması mümkün, kıyma vs çözdürülüyor ayarında.
5 tane sufle kabım sığıyor, iki dk da hamurunu hazırlayıp atıyorum 6 dklık ayarda pişiyor. Tatlım hop hazır.
Bebeğim doğduktan sonra da sağlıklı alternatifler için şimdiden tarif biriktiriyorum.
Bunlar benim deneyimlerim. En büyük eksisi telinin teflon olması, siz çelik olanı seçersiniz kafanız da rahat eder. Sevgiler 🌺