Merhaba bende kullanıyorum. Philips xxl olanı aktif de kullanıyorum. Kızartma, tavuk her türlüsünü yaptım tğm tavuk bile pişirdim. Balık sevmem fırında pişirmeyi hiç sevmiyorum kokusu her yere siniyor diye ama airfryer da öyle olmadı. Yeri geldi kek yaptım kahvaltılık şeyler hazırlıyorum, patlıcan biber közlüyorum. Buz çözdürmeye yarıyor ayrıca ısıtacağım şeyleri ısıtıyorum ekmek kızartıyorum kahvaltıya veya çorbaların üstüne. Kısacası ben seviyorum ve aktif kullanıyorum. Ama tabi ki patates kızartırken özellikle bazı püf noktalar var dikkat edince yağda kızartmış gibi oluyorsunuz tat olarak yani. Ben tavsiye ederim.