mavisevenanne Henüz kullanmaya başlamadım ama bende de aynısından var. Bir de ayrıca küvet var, salonda içine koyarız diye düşündüm.
Ama sizin bu postunuzu görünce cidden banyonun içinde yıkamak daha pratik gibi geldi. Her seferinde sistemi kur ve toparla epey zaman alıyordu( ilk bebekte öyle yapmıştık)
Banyonun soğuk olması ise olay, ısıtıcı orada açılabilir? Yıkamadan 10 dk önce fişe taksan sıcacık yapar zaten