Minikmucizeleer16 evet sizi sizden çok düşündüğü için böyle konuşuyor insanlar ve ben. Yaşamış olan varsa fikir almak istiyorum diyorsun 3 paket sigara içtim bebeğime bisey olmadı diyen var sende mi içcen o zaman mesela? Benimde kanamam oldu bisey olmadı diyen olsa gitmicekmisin doktora? Evet hepimiz anneyiz ve ben anne olduğum için değil kanama akıntım olsa doktoruma soruyorum gidiyorum görüyorum içimi rahatlatiyorum. Ki bende zor sartlar altındayım patronum hep sıkıntı yapiyor ama ondan kiymetli degil diyorum. Benim bildiğim annelik bu çünkü kendinden çok onu düşünmek. Kimse kimsenin anneliğini sorgulicak konumda değil burda ama kanaması olup doktora gitmeyip temizliğe devam edip doktora hala gitmeyen birine başka bi tepkiyle cevap veremezdim.