Ben haftaya başlayacam temizlemeye annemlerdeyim artık boşanıp geldim 3 +1evi kendim topladım getirdim. Babamlarsa bebek doğmadan bam balkon yapalım dedi. Perşembe takılacak cuma cumartesi doktora gidecem pazar gününden başlarım ya da pazartesi gününden. Annemle birlikte evi hem dip köşe temizleyecez hem de eşyalarımı tam anlamıyla yerleştirme yapacaz. Son günlerde sadece genel temizlik yapar tekrar perdeleri atarız belki makinaya. O olur yani. Şuan 17. Haftadayım. Benim evime gelecek insan bal dök yala demesi için gelmesin beni görmeye gelsin. Laf edecek insan hiç gelmesin daha iyi. Robotun varmış aç robotu silsin süpürsün. Eşine de söyle dolapları siliversin. Kalan zor olmayacak ağır yğk taşımaya ağın işleri de kendin yap bitir. Bu arada bir tane de düşüğüm var benim. Düşükten hemen sonra hamile kaldım. Bana da riskli dediler