Edyedy Smyyy yarin ikili tarama sonucu alicam kizlar dua edin temiz ciksin bide cinsiyet sorucammm merakimdan catlicammm
Gizem34 Haticekckkk bende aynı durumdayım 🤦🏼♀️Bebek kıyafetlerine bakıp duruyorum hangisini alacağımı bilmiyorum hoşuma bazıları çok gidiyor bunu bunu diyorum☺️
Haticekckkk Gizem34 evet ya emin olamıyor insan benim kuzenime 16. Hafta kız dediler 1 hafta sonra erkek dediler erkek doğdu 🤗ben de daha 13. Haftadayım ya değişebilir kanısındayım nasip kısmet ama ☺️🤗🤗
Selindikci35 Smyyy 14+1 olduk cok sukur..Arada karin agrisi,bas agrisi ve idrara cikma disinda bi sorun yok tabi 2 gundur gecirio oldugum ateşli gribi saymazsak
Nezahatozen 14+5 bizde bazen baş ağrısı oluyor birde gogus ucu aciyor hala onun dışında pek birşeyimiz yok suanlik sakın geçiyor bu da beni korkutuyor