Benim arkadaşıma da demişler bacağı kısa kolları kisa cüce olabilir bu çocuk demişler 53 cm doğdu şuan yasitlarindan ileride hiç takmayın kafanıza bol bol dua edin hamileliğinizin tadını çıkarın çok kafaya takarsaniz da bir doktora daha gidin içiniz rahat etsin