Liimon
200 de 1 bende çıkmıştı. O da yaştan ötürü dedi doktor. Ultrasonu temizdi bu sonuçlara göre fetal istemem demişti. Keşke yaptırsaymışım şimdi çocuğun farklı tedavisi mümkün olmayan hastalıkları çıktı. Ve ben 25. Haftadayım bağ kurdum hareketleri var. O zaman bilseydim sonlandırırdım muhtemelen. Yani demem o ki gebelik sonlandırmak gibi düşüncen varsa yaptır. Burda herkes bir şey yazar içim rahatladı dersin bazen de gerçekten gerçek çıkar. Ama bu tarz şeyler çok fikre açık değil bence. Naçizane benim yorumum. Öyle ki bir hayat söz konusu