Liimon İkili tarama sonucum 140 ihtimalde 1 çıktı. Amniyosentez yaptırmalı mıyım? Amniyosentez nedir yaptıranlar bilgi verebilir mi?
Sinemce1 Liimon ultrasonda ense kalınlığı kaç çıktı? Bugün ben de ikili taramaya girdim sonucum henüz çıkmadı ama ultrason görüntülemesiyle doktorumun riskin çok az çıkacağını söyledi ense kalınlığı, burun kemiği ve bağırsakta parlaklık çok önemli dedi
Aslaninannesi_ Liimon tabikide hayır benim 1/88 çıktı ense kalınlığı yoksa burun kemiği mevcutsa gerek yok . Ben gittim fetal dna yaptırdım temiz çıktı boşuna stres yaşadım
eliff4 Liimon benimde 1/390 çıkmıştı doktor birşey olduğunu düşünmüyorum ama için rahat etsin diye fetal DNA yaptırabilirsin dedi yaptırmadım detaylı ultrasona falanda girdim herşeyi normaldi
Brgmde Liimon dörtlü orta risk cıktı benimde ya bu testler yanıltabiliyormjş bende cok korktum ama fetal dna da var hatta ona bile yaplmayabkr denıyor
Liimon Aslaninannesi_ bizde Fetal yaptırdık risk çıkmadı ama önce onu yaptırdığımız için kafamız karıştı. Ultrason doktoru da normal diye rapor yazmış
Alone Aslaninannesi_ canım kesin konuşma lütfen hep söylüyorum. Ense kalınlığı olmayan burun kemiği normal olan çocuğum down sendromlu doğdu. Emin olmak istiyorlarsa ya fetal dna ya da amniyosentez yaptırmaları gerekir. Ultrason kesin sonuç vermez
Aslaninannesi_ Liimon tamamda fetal yaptırdıysanız ne ikili teste ne üçlü ne 4 lğ gerek kalmıyor ki doktor söylüyor gerek yok diye
fdn25 Liimon İkili testi çok kafanıza takmayın hiçbir kesinliği yok onun benim çok düşük risk çıkmasına rağmen bebeğim hastaydı ve kaybettim. Ense kalınlığı ve crl si gayet normal çıkmış çok kafanıza takılıyorsa fetal dna testi yaptırın
Liimon fdn25 yaptırdık yaptırdık tibbi genetik bölümü ile görüştük o biraz rahatlattı. Zaten ikili tarama sonucuna göre ya fetal ya da amniyosentez öneriyoruz para durumuna göre dedi. Sizin zaten Fetal sonucunuz iyi çıkmış niye yönlendirdi ki falan dedi
fdn25 Liimon yaptırdıysanız bence ikili taramayı kafanıza takmayın benim doktorum hiç yapmak istemediğim bi test ama sağlık bakanlığının bir rutini yapacak birşey yok demişti
eliff4 Liimon içini ferah tut canım detaylı ultrasondada herşey yolunda çıkarsa inşallah sağlıkla gelsin herkesin bebeği 🤲🏻
Liimon Aslaninannesi_ evet bizimki Fetal çok takmadı. İkilinin sonucu gördü ya demek ki yasal olarak yönlendirmesi gerektiği için yönlendirdi. Çünkü benden imza aldı amniyosentez istemiyorum diye. İkili tarama sonucu elinde olduğu için fetale bakmak istemedi herhalde
Aslaninannesi_ Liimon değişik geldi doktorunuzun davranışı sen hiç takma canım ikili test tarama testi kesin tanı bile vermiyor senin verdiğim fetal dna kesin sonuç veriyor
Liimon Aslaninannesi_ aynen zaten Fetal yüzde 99 sonuç veriyormuş amniyosentez yüzde100. Bunun için yaptırmaya gerek yok bence. hem düşük riski var dedi tıbbigenetikteki doktor. İkili tarama da yüzde 70 sonuçmuş
eliff4 Liimon 20. Haftada gittiğimde doktor 2 hafta içinde yaptır demişti bana doktorun söyler zaten canım