_ruhurevan_ baya belliydi ya akıntıdan çok çok farklıydı. işin komik yanı devlet acilde ciddiye almadılar muayene bile etmedi normal akintidir o nişan gelmez dedi gönderdi. Bende demek ki değilmiş doktordan iyi bilecek halim yok ya demiştim. 🥲 2 gün sonra falan özele gittik adam nişanın gelmiş doğru tahmin etmişsin dedi 2 kere acil serklaj falan atıldı ama maalesef yine de bebeğim 1 ay sonra doğdu