myangelson Google’dan baktım, benim ki o kadar koyu değil. Bembeyaz bir akıntı. Minik bir top şeklinde. Progestan kullandıktan sonra oluyor ya onun birikmiş hali benden gelen. Birkaç gün sonra randevum var, inşallah kötü bir şey yoktur. Cevapladığın için teşekkür ederim. Yarın da idrar verip enfeskiyon değerlerime baktıracağım.