Betilunlu ay kıyamam yaaa biliyorum hamileliğinde kusmayanlar kusanları anlamıyor. Kayınvalidem kusmamış sadece midesi bulanmış bana diyordu ki kussan bile ye. Halsiz düşme diye diyorum diyordu bir de. Bir gün dayanamadım dedim açlıktan dolayı hissettiğim yorgunluk kusmaktan dolayı hissettiğim yorgunluğun yanında hiçbir şey dedim. Günde birkaç kere kusunca ben yaşadığımı bilmiyorum dedim. Öyle deyince sustu biraz ama çok kötü biliyorum. O yüzden zorlama kendini fazla. İlla ki biraz yemen lazım onu biliyoruz ama normal bi insan gibi yiyemezsin kimse de beklemesin senden bunu zaten.