Umaysrky tedirgin olman gayet normal ama dediğim gibi çekinme utanma doktorların işi bu kim bilir neler neler görüyorlar bende çok utanmıştım ama ilk alttan muayene olduğum da bir önceki hamilleliğimdeydi kanamam vardı ve bebeğim düştü sonrasında ama muayene yüzünden değil dış gebelik olduğu içindi o esnada utanmak aklıma bile gelmedi bebeğimi kurtarmak için yapılması gereken bişey varsa yapsınlar diye çabaladım