Tugba_turk46 sanırım şöyle bir şey oluyor Çok geçmiş olsun öncelikle Rabbim bebeğinize İnşallah sağ salim kavuşmanızı nasip etsin 2 çocuk hem çok zor oluyor hem de bazı problemlerle karşılanıyor insan benim mesela 2 gebeliğimde ilk gebeliğimde başıma gelmeyenler geldi imtihan da belki de benim için Rabbim öyle uygun görmüş yine bir şey diyemiyorum ama Allah kimseyi kesinlikle yaşatmasın çok geçmiş olsun