Selam kızlar 🤗 yarın bizim ilk muayenemiz olacak Allah’ın izni ile 5+5 olmuş olacağım 3. Gebelik ikinci bebeğim inşallah güzel sonuçlar alırız hepimiz 🥰 var mı yarın randevusu olan bizimle aynı gün . Bu arada yarın başakşehir çam ve sakuraya gideceğim randevum orada benim. Çok heyecanlıyım kalbim pır pır atıyor resmen 🥹🌸