atesnzm bende genetik olduğunu düşünüyorum aslında eşimde bende tam haftasında 3 kilo doğup zayif buyumusuz çünkü benim bebegin başka hiç bir sorunu yok detaylida temiz çıktı ilk haftalar 1 hafta önden gidiyordu bu son haftalar kilo alımı yavaşladı Dr 3 hafta geri böyle giderse çok beklemem alırım dedi