Hilalhayrettin25 EKİM VE KASIM ANNELERİ SON DURUMLAR NASİL HAZIRLIKLARI BİTTİ Mİ NE GİBİ HAZIRLIKLAR YAPTINIZ KAC KİLO ALDINIZ HADİ HEP BERABER KONUŞALİM
Ayseenurrdefne Hilalhayrettin25 Hilalhayrettin25 Hazırlıklar 32. Haftada bitti nerdeyse 39+1 olduk ama bizim kızın gelesi yok 😂 üzüldüğüm bi konu daha var bebemin akrep burcu olacağı hiç anlaşamam 😂
Fatu Hilalhayrettin25 37+2 haftalığız nestde sancı var açılma yok nezman gelir sizce bnm bişey yapmm gerekiyor mu sizce
_mavii_ Ayseenurrdefne ay sorma 😄 ben sezaryan olacağım, kızım akrep olmasın diye 39.haftayı beklemek istiyorum tabi kendisi daha erken gelmeye karar vermezse 🥰
Hayalimmm42 Ayseenurrdefne al bendende okadar😂cok ugrastım önce olsun diye ama benım kızda gelmiyor 39+5 haftalık hala gelen giden yok
Gozdealtnbsk Ayseenurrdefne 38+4 Doğuma 6 gün ve hastanede bana bakacak olan annem ve kayınvalidem yatak döşek grip sinirden ne tarafa doğuruyoruz 😂
--sy bizim hazırlıklar da biteli baya oldu 37 haftalık olduk doktor 34. haftadan beri gelesi var bebişin diyor ama gelen giden yok bakalııımmmm
Nursel_2738 --sy çok gelmeye odaklanınca olmuyor psikoloji çok etkiliyor o yüzden rahatlayın bırakın o geleceği zamanı kendi biliyor hayırla gelsinler inşallah
bilgegani55 Benim de bitti 37+2 deyim yarın kontrol var bakalım gün vercek büyük ihtimalle sezaryan kesin dedi
Esma_nur34 Fatu sancın varsa eğer açılma için egzersiz yürüyüş ve cinsel ilişki tavsiye ediyorlar hurma ve ahududu yaprağı çayı ile de destekleyebilirsin ben öyle yapıyorum 38+3 şuan benimde kasılma ve hafif ağrılar var ama henüz nişan yada su gelmedi
Neva06_06 Bizimde 33 +4 35 haftada kontrolüm var gün vercek hazırlıklar bitti şükür hepimiz sağlıcakla kavusalim
Kezbankafa Neva06_06 aynıymışız. Babana da 35 de gün verecekler. Çok heyecanlıyım. İlki normal doğumdu bu sezeryan olacak bakalım😌
Birannecik10 34 te bitti hazırlıklar şu an 36+1 deyiz bizim kızın rahatı iyi gelesi yok dün kontrolümüz vardı doktor 2 hafta sonra gel dedi. Heyecanla bekliyoruz
Acemicegebe _mavii_ ben de 35+6dayım. Kızım kesin akrep burcu olacak neden akrep burcunu sevmiyorsunuz merak ettim hiç biilgim yok akrep burcu hakkında
Aylinbadee Refia94 bende de miğde bulantısı bi geliyo bi gidiyo 39+1 im bende 3 cm açılmam var ama sancı yok nasıl sancı getirebiliriz bilgisi olan var mı ? 😓