Arkadaşlar az önce sağlık ocağından geldim. Orada bir kadın dedi ki eltisinin içinde çocuğun eşini unutmuşlar. 2 ay öyle kalmış. Sonra idrardan kan gelince doktora gitmiş. İlk sezaryen orda yaptım memnun kaldım ama şimdi fikrim değişti. Siz ne düşünüyorsunuz?