yuksell07 ZeynepPtkya aynen kendiliğinden düşük olduğu icin muhtemelen hemen hamile kaldım kürtaj olunca dinlenmeyi öneriyorlar ama
ZeynepPtkya yuksell07 ben dün hastanede yattım kalan parcaları temizlediler hemen hemen 11 hastalıktı bnm
Smr28 ZeynepPtkya parça kalmış mıydı sizde ? Benm ilk hamileliğimde bende düşük yaptım ama kendiliğinden düşmedi kürtaj oldum bir iki ay korundum bir kaç ay sonrada hamile kaldım
ZeynepPtkya Smr28 evet ufak ufak kalmış dedi onları aldı 1 hafta sonra gel muayene ol dedi ozman sorcam gebelik nezaman olır en erken diye