ZeynepPtkya allah sabır versin size, inşallah hakkınızda hayırlısı olur diyelim. Ben de 10. Haftada kontrole gittiğimde gelişimin 9. Haftada durduğunu kalbinin atmadığını öğrendim maalesef. Kürtaj oldum, olduktan 1 buçuk ay sonra tekrar hamile olduğumu öğrendim🙏🏻 şuan 26 haftanın içindeyiz çok şükür herşey yolunda gözüküyor. Allah size de en hayırlı zamanda en hayırlı şekilde nasip etsin umarım. Ben bi kaç test yaptırmıştım kromozom analizi gibi bu testleri de 2-3 düşükten sonra öneriyorlar ama biz ilkinde yaptırdık bi sorun çıkmadı ama kan pıhtılaşması gibi bi çok düşüğe sebep veren sorunu bu şekilde erken teşhis ettirebilirsiniz.