gezentianne basakc36 3-4 aydan sonra spor yapabilirsiniz karın kasları çalıştıkça o uyuşukluk çabuk geçecek kesilen yerler güçlenecek. Şimdi cok normal
senanurtn myavocado merhaba ben de sezaryen oldum ama benim doktorum 40 kontrolune cagirmadi, sezaryen dogumda lohusalik 60 gün surer diyerek 2 ay sonraya gün verdi, size boyle bisey söylenmedi mi
myavocado senanurtn yok öyle bir şey demedi bana 40 gün geçtikten sonra gelirsin demisti ben 47. gün filandı gittiğimde. Ama 60 gün lohusalık sürme gibi bir şey de olmadı ben de, 40 gün bitince kanamam bitti, 55.gün filandı adet oldum. Şu an 59. gündeyim.
Sila_aylin66 Yesillendik_ Yesillendik_ inşallah ya benim daha 4 aylık da ikinciler kolay geçer inşallah