basakc36 İyi geceler kızlar sezaryen sonrası göbekte hissizlik oldu mı sizdede, uyuşukluk gibi dokununca hissetmiyorum. Bi hafta oldu sezaryen olalı
Adenmom_ basakc36 55 gün oldu hala uyuşuk hissi var üst tarafında doktorum normal zamanla düzelir dedi
Beyza_12 basakc36 6 aya yakin o his sürdü hatta 1 yıla kadar dikisime dokunduğumda uyuşukluk vardı o bölgede
myavocado basakc36 evet oldu benim de, şu an iki ay oldu doğum yapalı zamanla hafifliyor ama hala uyuşukluk gibi bir hissizlik var orada. 40. gün kontrolde doktoruma sordum 4-5 ay devam eder endişelenme dedi.
basakc36 Beyza_12 benimde göbek deliğimin alt tarafı öyle bugün dokundum his yok ilk doğumun bilgim yok sorayım dedim ☺️
basakc36 myavocado tamam canım ☺️3. Gün dikiş bandım açıldı. 1 ay sonra kontrole çağırdı. Kontrolde ne yaptı ultrasonda falan mı bakıyor
Yesillendik_ Sila_aylin66 doktor daha kolay geçer 1. Kadar ağrı yanma hissetmezsin dedi nasipse 95 gün sonra görucem ben de 😀
myavocado basakc36 40′ından sonra olan kontrolde evet ultrason ile bakıyor rahim toparlanmis mi v.s. diye, smear almıştı benim doktorum genel rutin tarama için. Bir de tabi dikiş yerine de bakıyor, ödem v.s. bir sıkıntı olup olmadığına
Yesillendik_ basakc36 evet orası hissiz olduğu için 2.sezeryan daha kolay geçtiğini söyledi doktorum ilki kadar dikislerinin yanmasını sizlamasini hissetmezsin dedi
Sila_aylin66 Yesillendik_ Yesillendik_ inşallah ya benim daha 4 aylık da ikinciler kolay geçer inşallah
Musel basakc36 4,5 sene oldu elliyorum hala bazı yerleri hissiz çok ama çok az hissediyorum😂😂😂 zaten bidaha başa sardık ikinciyi doğurcam allah nasip ederse yine aynı şeyler
senanurtn myavocado merhaba ben de sezaryen oldum ama benim doktorum 40 kontrolune cagirmadi, sezaryen dogumda lohusalik 60 gün surer diyerek 2 ay sonraya gün verdi, size boyle bisey söylenmedi mi