rumisam orası senin kararın benim ilk gebeligimde 3 cm di doktor a gitimde çok çektim sancı geç açılıyor du gece 4 te ancak biti herşey normal odaya alındım
İkinci gebelik te evde çektim ama oraya gitimde 9 cm olmuştu bile sadece benim tek sorunum ikisinide normal doğum yaptım yapmamam lazım di çünkü çatı kemik darlığı vardı ama hiç kontrol edilmdi kontrollerde o yüzden farkedilmdi benimde ilk tecrübe oldu için bilmiyordum normal zanediyordum kuyruk sokumu kemiği kırıldi maalesef 3 ayda ancak toparlaniyordum hemde ikisinde de kırdılar Allah’tan ikinciside doktor müdahale eti o söyledi normal doğum yapazsin bu son aşamada oldu için yaptın ama başka bir gebelik olursa asla normal doğum yapma demişti bana ama şuan 1 senedir Almanya da yaşıyoruz burdaki doktorumda ilgili iyi biri ama burada şöyle bir şey var kontrol eden doktor la doğum yaptin hastane bile bir olmuyor yani doğum için doğuma az kala bir hastane bulup kayıt yapmam lazım ordaki doktor sezeryanla kabul ederse orda yaparım bı tek bilmiyorum çok zor burda gerçekten herşey çok zor geliyor bana