rumisam şimdi şöyle söyleyeyim doğum o kadar kutsal bir şey ki herkes de farklılık gösteriyor kimisinde nişan geliyor kimisinde sancı kimisinde lekelenme kanama tarzı kimisinde de su geliyor herkesin biri olmuyor ama bir açılma olduğu zaman illa su gelecek diye bir şey yok ya hastanede geneli patlıyor ya da doktor patlatıyor kendisi eğer 5 dakikada bir düzenli şekilde ağrınız varsa sancı geliyorsa ve dakika sıklığı azalıp düzenli bir şekilde ilerliyorsa bu doğum sancısı olabilir doktora görünmenizde fayda vardır zaten o da sizin nst’ye bağlayıp sancı olup olmadığına bakacak eğer yoksa zaten yalancı sancıdır deyip büyük ihtimalle eve gönderir ama gerçek bir sancıysa da sancınızı evde çekmenizi tavsiye ederim en azından daha kolay daha rahat bir şekilde doğumunuz olur