miranmiran1306 Özeldeki doktor da 35 hafta 2850 dedi devletteki doktor da 36 hafta aynı kiloyu söyledi hemen hemen
Meltemm21 miranmiran1306 35 haftalıkken kontrole gittim oğlum 2600 gramdı geçen hafta yoğunluktan gidemedim çarşamba günü 37 haftalık olucak kontrole gidicem kaç gram oldu sağlığı nasıl çok merak ediyorum
Zg99 miranmiran1306 36 haftaligiz henüz bilmiyorum kilosunu Kasım ilk haftası usg için bakacak dr um nst gidiyoruz her hafta en son 2300 kg idi 🌸🧿🙏
Gozdeeeg Zg99 bende 36 haftalığım ve bebeğim 2300 kilosu bebek kilo alamadığı için doktor erken doğumla alıcaz dedi size böyle söylendi mi hiç
Ghosttt ilayyydaaaa- Allah’ınızı severseniz ne yiyip içiyorsunuz bizide bilgilendirin yok kilo aldıramıyorum sizinkinin MaşaAllhı var
Ghosttt Gozdeeeg benim sonradan döllenme olduğu için haftası tam belli değil ama doktor 34 35 haftalık uyumlu dedi 2500 Gr bebek yemedigim şey kalmadı benimkide çok kilo almıyor çıldırmak üzereyim
kardelen54 Gozdeeeg bende cumartesi gittim 36 hafta 2400 geldi kilosu 3 hafta önce gittiğimizde haftasiyla uyumluydu neden böyle oldu anlamadım Dr beslenmene dikkat et dedi cumartesi tekrar gideceğiz eğer kilo almadiysa benimde doğum olacak sanirim karin çevresi 3 hafta geri dedi
Gizemmm-61 Gozdeeeg benim kızımda böyleydi , benden beslenmeyi bırakmıştı doktor senin iyi beslediğin belli ama küçük hanım besinleri almıyor dedi 37 haftalık sezeryan oldum karnında beslenmiyor beklemeye gerek yok diye anlaşmıştık
kardelen54 Ghosttt benim bebekte son 3 hafta kilo almamış ya 36 hafta 2400 geldi halbuki beslenmeme dikkat ediyorum genetik olabilir mi ki acaba ya da yanlış ta ölçüyor olabilirler
ilayyydaaaa- Ghosttt ben hiç ekstra birşey yemiyorum normal hamile kalmadan önce ne yiyosam o. Ayrıca vitamin falanda kullanmıyorum mideme dokunuyor ama bende 4300 doğmuşum doktorum genetik dedi
Begnal Ghosttt Ghosttt tahin,pekmez,yumurta,muz harika kılo aldırıyor bebege 🌸 kendım hıc kılo almadım ama bebegım kilolu🙏
Gozdeeeg kardelen54 bende hep demir eksikliği ve kansızlık vardı sanırım bu nedenle plesanta yeterince besleyemiyorum bende yiyorum bebek kilo alsın diye ama yok bebeğe geçmiyor
Gozdeeeg Gizemmm-61 herhangi bir sorun yaşadınız mı sonrasın da bebeğiniz küvezde kaldığı veya erken olduğu için farklı bir sıkıntı
Duruerva ilayyydaaaa- bence de genetikle alakalı bende 4,500 doğmuşum kızım 4 kilo doğmuştu doktor genetik dedi nekdr kılo alsanda bebek senden besleniyor direk demişti
Gizemmm-61 Gozdeeeg erken derken sadece bir hafta erken 2720 doğdu bir haftada 2500 a düştü sonra toparladı ve şuan 2 yaşına doğru ilerliyor küveze girmesi haftayla değil solunumla alakalı 4 kilo bir yenidoğanda girebilir yani
kardelen54 Gozdeeeg bende de kansızlık vardı gebeligin en başından beri sadece ilac kullanabildim kan yapıcı şeyler pek yiyemedim et haricinde gebelik şekerim çıktı
Kubra1608_ Kafein tüketimine dikkat ediyor musunuz? Belki ilişkili olabilir çünkü kordondan giden oksijeni etkiliyormuş fazla kafein, çay kahve çikolata tüketimi etkileyebilir kendi fikrim tabi