Ozlemerikci543450 bebegimolacak canım inşallah vardır ama kendine eziyet ediyorsun gibi geliyor postlarını okuyorum ama biraz beklemelisin devamlı bişeyler yapmak seni psikolojik olarakta olumsuz etkileyebilir 10 gün oldu ise 14 de tekrar kan vererek bence netleştir yada doktoruna danış
bebegimolacak Kızlar hepinize tek tek yazamadım teşekkür ederim sizi haberdar edicem, allah isteyen herkesin kucağını doldursun amin
Momellaa bebegimolacak ben kan vermiştim 2 çıkmıştı negatif diye üzülmüştüm adet günümde tekrar test yaptım aynı böyle çıktı testim tekrar kan verdim 7 cıkmıştı değerim ve şuan 15haftalım hamileyim
Gamzeli_03 bebegimolacak kuzum hani bu tür poslarda çok yazmayı sevmiyorum ama inşallah hayırla sonuçlanır
Solgundeniz bebegimolacak testte yok gibi ama 2.51 e göre de Hamilesiniz yükselirse çünkü netagifte 0.1 0 küsürlü çıkıyor veya
Haticom bebegimolacak 1.20 çıkmıştı benimde olmadı herhalde dedim 5 gün sonra 74 ile öğrendim kan vermeye devam edin hiç belli olmuyor hayırlısı olsun 🌸
Arbuk5234 Haticom kaç gün gecikmede çıkmıştı 1.20 değeriniz. Benim de 4 gün gecikmem var test yaptım negatif çıktı bekliyorum