bebegimolacak Dün yok gibiydi ama kan verdim 2.51 çıktı bugün yine test yaptım aşağıdaki gibi çıktı yarın kan vercem.
melissannesi bebegimolacak canım Bat ne zamandı Erken gebelik testi mi yaptın 2. Ci Çizgiyi ben göremedim çok net
3bebelihunili bebegimolacak çok hafif bir çizgi gördüm ben, gebelik yeni olabilir bı kaç gün sonra tekrar deneyin🥰
denizmanzarasi bebegimolacak bence var yeni yükseliyor 🙏🏻 Sabredemezsen akşam tekrar idrar yap ya da kan ver aynı yerde o zaman belli olur inş seninlerir bebeğin😍
canimyavrum_ bebegimolacak hayirlisi olsun var gibi ben iliskiden 12 gun sabah ilk idrarla yapmistim cok silikti aksamina kan verdim 34 gibi bseydi hatta hemsire cok dusuk diye korkutmustu suan 17 haftalik olduk çok sukur darisi basiniza 🙏
AdaEcem bebegimolacak ikinci fotoğraf görünüyor gibi çok hafif hemen kayboluyor gibi hayırlısı olsun inşallah 🤲
Mucizee80 bebegimolacak ben bunun gibi gördükten 5 gün sonra kan vermiştim değerim 61 çıkmıştı inşallah sizinde değeriniz yükselmiştr