Nergizos babyiscoming_ canım merhaba. İkili üçlü tarama yaptırdın mi? 21 haftalık olmuşsun masaalah. Ben de bugun 14 hafta oldum🥰 benim bebeğim de erkek
denizlidenayse İlk hamileliğimde 2 doz vuruldum. Doğum sonrası vakti gelince 3. Ve 4. Dozu da vuruldum. Şuan 2. Ye hamileyim aile hekimim 4 doz çok rahat seni ve bebeği korur dedi. 5. Doz doğumdan sonraya geliyor zaten istersen onuda olabilirsin dedi
_Mother_ Merve-metin onu bilmiyorum 2 doz gebe iken vurdum 3. De doğumdan sonra kızımı aşıya götürdüğümde vurdum hastane de vurulmadı yani bu arada benim sağlık ocağı hayla aşı yok diyor ne yapacam
Merve-metin _Mother_ 184ü ara canım hamileliğim ilerliyor aşıda yok diyorlar bu aşıyı vurdurmam gerekiyor de onlar kayıt açıyor sonra dönüş yapıyorlar sana yakın devlet hastanesine yönlendiriyorlar aşı için ben bu şekilde yaptım hemen dönüş yapmışlardı aynı gün gidip devlet hastanesinde vurdurdum aşıyı haftanı geçirme canım sağlık ocağına da ben aşıyı vuruldum de onlar sana 2.doz için gitmen gereken tarihi direk söylüyorlar
_Mother_ Merve-metin aradım konuştum söyledim konuşma esnasında telefonu kapattılar anlamadım 😅😂 biraz daha beklicem olmazsa cimerden şikayet edeceğim aşı yok diye
Merve-metin _Mother_ aaa hat düşmüş olabilir mi acaba çünkü öyle bişey yapma yetkileri yok biraz daha bekle olmadı cimere yaz canım
_Mother_ Merve-metin öyle yapacağım bakalım hayırlısı artık ama adımı soyadımı şehrimi aşı ismi hepsini söyledim