mihraninannesi02 benim de ilk gebeliğim ve çok kararsızım çevrem yaptırmamı istemiyor şu an 6 haftalık hamileyim Ocak ayında yaptırmam için gelmemi istedi sağlık ocağı ve o zaman da tam bebeğin gelişim ayları 4 doz vurulan da var 1 doz vurulan da çok karışık normal doğun da olsa sezaryen de olsa tüm malzemeler steril oluyor aşı konusu çok karışık bir konu