K2383 Ben 12 ekimde çatlatma iğnesi 14 ekimde aşılama oldum 1 yumurtam gelişmişti 2 gündür kahverengi akıntı vardı dün test yaptım negatif bu gün kanamada var adet mi oldum bilmiyorum 3 gün var adetime normalde