Ayse6575 14ekimde çatlatma iğnesi oldum bel ağrım var hamilelik belirtisi olabilir mi bu durumu yaşayan varmı sadece 1 yumurtam gelişmişti 1 yumurta ile hamile kalan varmı
Elif_8 Ayse6575 aynı şekilde benim de 1 yumurtam gelişti. Benim bel ağrıma birde alt karın ağrısı eşlik ediyor ama alt karın ağrısı iğneden bir gün sonra başladı
Ayse6575 Elif_8 iğne vurulduğum ilk gün bel ağrım başladı bugün ağrım yok ama benimde kasık ağrılarım var ama ben duphaston kullanıyorum onun yan etkisi olduğunu düşünüyorum çünkü daha öncede kullandım
Sadeceblog 15 ekimde oldum iğne kasıklarımda bir ağırlık var bel ağrım nerdeyse olmadı alt karın ağrsı yok denecek kadar az
Sadeceblog Bu gün iğne olalı 10 gün oldu dayanamayıp test yaptım ve negatif bunun pozitife dönme ihtimali var mı ?