Zehraa3 eğer adetin gecikirse yine verirsin kan belki çok daha yeni o yüzden düşük çıktı değerin ama adet olmadan önce her zaman rahim duvarı kalınlaşıyor sonra kanamayala atıyoruz diye biliyorum ben hayırlısı olsun Allah hayırla sağlıkla bebiş nasip etsin