Nezahatozen anonimhamis baktı hersey yolunda hanımefendi gayet rahat 5 kasımda dedi herhangi birsey olmazsa kontrol cok fazla değil mi gün olarak
Anneadayyyy anonimhamis daha sakin ama normalmiş yerleri daraldığı icjn hareketleri daha az olabiliyor deniliyor sürekli
anonimhamis Sumisali_ benim de uykum çok fazla geliyor artık nedense bilmiyorum ama çok uykuya düştüm
anonimhamis Anneadayyyy bende bel ağrısı yaşıyorum ama bakalım karnım da çok sert ama bebek hareketleri maşallah gümbür gümbür
Anneadayyyy Fatu bende sabırsızlıkla bekliyorum ama sağlıcakla gelsin bir gün geç erken hiç fark etmez diye telkin ediyorum kendimi
Diririiririm anonimhamis 36+4 üz bizde. Ayakta kalırsam kasık ağrılarım baya oluyor regl olacakmış gibi 🥹
UykucuuAnnee anonimhamis son haftalar bence en zoru hele de o bel ağrısı Allahım iki gündür beni mahvediyor ya 🥺 nasipse haftaya bugün sezaryen 🙏🏻🙏🏻