anonimhamis Çok heyecanlıyım sabah kontrol var bakalım bebiş ne durumda var mı benimle aynı hafta olan neler hissediyorsunuz ağrı sancı var mı ❤️❤️❤️❤️
UykucuuAnnee anonimhamis benimde 37+4 😍😍 kasıklarım adeta zonklar derecede ağrıyor benim son günlerde 🥹
Meltemm21 anonimhamis 36+5 haftalık hamileyim 2 gün sonra kontrole gidicem bu hafta çok fazla ağrı çektim umarım bebeğim sağlıklıdır
anonimhamis UykucuuAnnee demek ki öyle oluyor son günlerde bende Nst de sancı çıktı ama hissetmiyorum
kardelen54 Benimde 36+2 kasılmalarim oluyor kızlar 32.haftadan beri sizde de var mı dogurucam diye korkuyorum
rabia41_ Bende 37+3 belim ara ara ağrıyı ilk çocuğum çok heyecanlıyım sancı nasıl bisey bilmiyorum tam gözüm korkuyo baya 🥹
Nezahatozen Ay bizde 37 yiz ama bakalım gelişimi ne durumda bugun doktor bakıcak kilolu biraz belki de belli olur güününü konusuruz gelmesiyle
Nezahatozen anonimhamis baktı hersey yolunda hanımefendi gayet rahat 5 kasımda dedi herhangi birsey olmazsa kontrol cok fazla değil mi gün olarak
Fatu anonimhamis 37+1 bnmde nstde üç gün önce sancı çıktı ya sana ne dediler bn yarın tekrar gidecgim
UykucuuAnnee anonimhamis son haftalar bence en zoru hele de o bel ağrısı Allahım iki gündür beni mahvediyor ya 🥺 nasipse haftaya bugün sezaryen 🙏🏻🙏🏻
Anneadayyyy Bende 37+2 deyim hafif adet ağrısı gibi sızi ve bele vuran hafif ağrılar var karnım sertleşiyor gibi bu haftada normal mi bilmiyorum sizde de oluyor mu kizlar
anonimhamis Anneadayyyy bende bel ağrısı yaşıyorum ama bakalım karnım da çok sert ama bebek hareketleri maşallah gümbür gümbür
Anneadayyyy Fatu bende sabırsızlıkla bekliyorum ama sağlıcakla gelsin bir gün geç erken hiç fark etmez diye telkin ediyorum kendimi
Sumisali_ anonimhamis 37+4 teyiz bence artık o doğmak bende doğurmak için sabırsızlanıyoruz çünkü gerçekten çok zor geçiyor kasık ağrısı bacaklarıma kadar vuruyor uykularım haram oldu 🤦
anonimhamis Sumisali_ benim de uykum çok fazla geliyor artık nedense bilmiyorum ama çok uykuya düştüm