Nazo77 [silindi] Sen yaparsın aslansın kaplansın basit işler bunlar senin için emin ol nasıl olduğunu anlamayacaksın😅Ben kendimi böyle gazlıyorum 2.5 ay sonrası için 🤭
[silindi] Nazo77 maşallah ne güzel 😬😍🌸 ben de öyle yapmaya çalışıyorum şuan evden çıkış vakti yaklaştı inşallah güzel olacak herşey diye telkin etmeye çalışıyorum kendimi🥰🌸🙏🏻🙏🏻🙏🏻
1merves Lalaydnn doğumdan sonrası evet zor sonta çıktıktan sonra ayağa ne kadar erken kalkarsan o kadar kolaylaşıyor 🌸 biz bugün sabah taburcu olduk evimde daha rahatım çok şükür duşumu falan aldım mis ♥️
Lalaydnn 1merves peki şeyi öğrenmek istiyorum sadece doğumdan sonraki o an o kalkış yürüyüş anı mı zorluyor habi çektiğin ağrı sadece o gün bir gün mü ondan sonra iyiye gidiyor musun 🙄 benimde sezeryan olabilir de ondan soruyorum böyle aklımdakileri 🙂
1merves Lalaydnn Lalaydnn doğumdan sonra ilk ayağa kalkışlar zor oluyor ama ne kadar çok yürüyüş yaparsan ağrıların geçiyor ilk günden diğer günler daha rahat oldu 🌸
Lalaydnn 1merves korse falan aldım yürüşüyümü desteklesin diye siz kullandınz mı acaba faydası olur mu bana
[silindi] Kızlar evet doğurdum çok şükür pazartesi sabah 11 de geldi bebişim☺️iyiyiz ikimiz de ancak gelebildim bebişten ve kendimden fırsat bulup, yeni düzene alışmaya çalışıyoruz ayrıntılı olarak anlatıcam bu serüvenimizi 🙃🌸🙏🏻
1merves Lalaydnn ben henüz korseye başlamadım sezeryandan 1 hafta sonra önerdi doktorum onu da şöyle yaram iyileşince kendimi iyi hissedince bakalım cuma günü bir hafta olucaz duruma göre takıcam 😊 yürüme konusunda da ne kadar erken ayağa kalktın ne kadar çok yürüdün iyi hissediyorsun zaten kendini korseye gerek kalmıyor