[silindi] Kızlar yarın sabah doğumum var dualarınızı bekliyorum, stres heyecan hepsi bir arada şuan. Bişey yoktu ama zaman yaklaştıkça stres olmuyorum değil🙏🏻😖
hatice_aygun2 [silindi] ayyy Rabbim yardımcın olsun sağlıcakla al kucağına stres olur ya o odaya girdiğinde başlıyor stres heyecan korku hepsi bı arada ama sonuç her şeye değer ❤️
1merves [silindi] ayyy cuma günü de benim var çok heyecanlı doğumdan sonra bize ayrıntıları anlatır mısın 🥹🌸
rumisam [silindi] Allah kolaylaştırsın sağlıkla kucağına al bebisini benimde yaklaştıkça bı stres bı korku yükleniyor Allah yardımcımız olsun
Merve-Umut [silindi] sırf bu yüzden hastaneye hazırlıklı gidiyorum gidince alabiliriz deme ihtimali de var öyle bir durum olursa tamam dicem.
[silindi] hatice_aygun2 amin canım inşallah Rabbim hepimizin yardımcısı olsun🙏🏻 ben de sonuca odaklanmaya çalışıyorum inşallah güzel geçer her şey🥰❤️
[silindi] 1merves ay hem de ne heyecan Rabbim yardımcımız olsun hepimizin tabiki anlatırım yarın akşama sağ Salim sağlıkla kavuşursak inşallah hemen buradayım herşeyi baştan sona anlatmak için 🙈🥰🌸
[silindi] rumisam amin canım inşallah sağ Salim alalım bebişleri kucağımıza, belli bir saate kadar bişey yoktu gece yarısından sonra başladı bişeyler neyse korkunun ecele faydası yok yaşayıp görcez bakalım yarın umarım güzel olur her şey 🌸🙏🏻🥰
zm_yldz Rabbim kolay geçirsin inşallah sabah benimde doğumum var sağlıkla kucaklarımıza alırız inşallah 🥹🙏
[silindi] zm_yldz Rabbim yardımcımız olsun🌸🥰 sağlıkla sıhhatle alalım inşallah bebişleri kucağımıza bir yandan da hala inanamıyorum ne ara geçti de böyle bir post açtım şaka gibi gerçekten 🙈🥰
[silindi] Merve-Umut hele de haftanız yakınsa öyle yapın tabi, ben yarın planlı sezaryane giricem ama beklemezse ya gününü stresini yaşıyordum bir kaç gündür özellikle hep hazırlıklıydım o yüzden
hatice_aygun2 [silindi] amin inşallah 💜 güzel düşün güzel olsun normal doğumsa sancıların başladığında Meryem Ana otunu suya at
1merves [silindi] Allah yar ve yardımcınız olsun kolay bi doğum nasip etsin rabbim sağlıkla sizi burda görmek isteriz şimdiden kendinize ve miniğinize iyi bakın bol şans ♥️🌸🙏
Nazo77 [silindi] Allah yardımcın olsun kolaylık bu muydu diyeceğin güzel hatırlayacağın bir doğum olsun inşaAllah❣️Sende bizlere dua et🌹
[silindi] Nazo77 ah inşallah inşallah ne güzel söylediniz umarım öyle olur🙏🏻🥹🌸 tabiki de dualarım sizinle tüm anne adayları ile Rabbim yardımcımız olsun hepimizin🙏🏻🌸🥰❤️
Nazo77 [silindi] Sen yaparsın aslansın kaplansın basit işler bunlar senin için emin ol nasıl olduğunu anlamayacaksın😅Ben kendimi böyle gazlıyorum 2.5 ay sonrası için 🤭