Nurten_55 bende 20 gün hastanede yattım.taburcu olduktan sonra çok kötü idrar yolu enfeksiyonu kapmıştım.prof bir doktor 1 lt suya 1 fincan elma sirkesi koy,he tuvalette onunla taharet al dedi.günde 3 lt su iç ve bir tane de monurol şişe içtim .bunlar düzeltti beni.sirkenin geçirdiğini düşünüyorum bence çok etkili