Aslaninannesi_ 17532323 bununla ilgili bir bilgim yok çünkü ben daha 20.haftadayım nstye girmedim hiç ama nst odası diye bir oda görmüştüm sanki
Lenam_03 Evinsare memnun musunuz bu doktordan van da sanırım bende araştırdım onu da hangisine gideceğime karar veremedim
Gizemgoral Berel merhaba bende Ahmet padağa gidiyorum son ayımdayım yeni gitmeye başladım kendisine siz memnunmusunuz
Haticemre21 Miracmuhammet çok memnunum ilk doğumumda o yapmıştı. Geçen sene dış gebelik ameliyatını da Fatma hoca yaptı şuan tekrar hamileyim yine Fatma hocaya gidiyorum. İlgili bir doktor siz sormadan herşeyi söyler anlatır.
Sedakrt Aslaninannesi_ anladım canım geçmiş olsun ❤️🩹 banada güleryüzlü karşılaması hoşuma gitti soğuk doktorla karşılaşınca ben verim alamıyorum nedense 🙏 hayırlısı olsun
Aslaninannesi_ Sedakrt canım zorunlu sezaryene 25 dediler ama isteğe bağlı olanı bilmiyorum bide aralık sonu zam gelecekmiş ama bana doktor ismini sordular bazen bazı doktorların fiyatı farklı oluyor ondan mı sordular bilmiyorum
bengonca Canimbalim memorial’den memnun musunuz? Benim ikizlerimin doktoru nazlı hanım memorial’e geçti. Bende şimdi tekrar hamile olduğumu öğrendim 😀😀 ve daha kızlarım 1 yaşına yeni girdi 😀