Mavideniz61 merhaba memnunmusunuz acaba ilk gebelik mi ?fiyat olarak dogum uygun gözüküyor bu hastanede ama google dan araştırınca birsürü yogunbakım,personel şikayeti okudum daha yeni.bi sogudum sizi görünce sorayım dedim (dr harici personel ebe ,hemşire tutumlar hakkında şikayetler ve yogunbakım)