Bigsecret3 Seyda-nurr yani 2.83 yeni mi yazmışsınız ya bende negatif sonuç demek istedim 5 ve altı değerler negatiftir hatta 10 un altı değerler negatif sayılır
Bigsecret3 Seyda-nurr bilemiyorum olabilir de olmayabilir de ama zaten büyük ihtimalle çok bir gecikme yaşarsam geç döllenmedir diye düşünüyorum ve değeri de aslında artış gösterecek gibi de duruyor yani çok ikilemde Allah insallah gönlünüze göre verir 💖
Kkardelenn1 Seyda-nurr sanırım negatif lekelenme gördüm adet sandım ama sökülmedi yarın sökülmez ise tekrar baktırırım canım
Seyda-nurr Kkardelenn1 Allah büyük kuzum ben de yarın inşAllah vereceğim kan bakalım umudum kalmadı biraz olsa testlerde çıkardı ya
Kkardelenn1 Seyda-nurr öyle canım allahtan umut kesilmez 🤲🏼rabbim doğru zamanda nasıp edecek inşallah