Feyzamali33 şimdi kiminde önce su patlaması olur su gelir kiminde nişan bir hafta önceden gelir ya da doğum anında gelir kiminde her ikisi de gelmez sadece sancı olur o yüzden ilk öncelik sancıyı takip edin elinize kağıt kalem alın zaten sancı vuruyor belli bir süre sonra hemen geçiyor tekrardan aynı yere vuruyorsa aynı sürede sancı yaşıyorsanız ve bunlar sabit bir dakika aralığında oluyorsa bilin ki doğum sancısı mesela bizim ilk önce 7 dakikaydı sonra 6 dakikada düştü 5 dakikaya düştü en son 4′te kaldık baktık 4 dakikada bir devam ediyor standart ve aynı yere vuruyor benim belimin arkasından kasıklarımın kasıklarıma doğru vuruyordu mesela 10 saniye sürüyordu standart 4 dakikada bir oluyordu baktık ki bu düzenli bir sancı dedik bu doğum sancısı hastaneye gittik yani bunun için yapabileceğiniz hiçbir şey yok ama yürüyüş yapabilirsiniz yani durmayın bol bol tur atın sola sağa merdiveni inin çıkın ben hiçbir şey yapmadım gerçi sadece turladim