Feyzamali33 benim sızıntı şeklinde suyum geliyordu. Ben altıma işiyorum sanmıştım 🤣 Annemi aradım durumu anlattım, kızım senin suyun geliyor hastaneye gidin demişti. Hastaneye gittik, muayene oldum doktorum da suyum geldiğini söyledi hastaneye yatırdılar. Sancım ağrım hiç yoktu, açılmam 2 santimdi. Suni sancı aldım. Bu kısım biraz zordu ama doğum kısmı kolay geçti. Çok şükür sağlıkla geldi. Şimdi dört aylık. 😌