Betuleva Ykyyk hayır ben görmedim doktorumda bu pipiye benziyo diye göstermedi. Neye göre öyle dedi bilmiyorum sormadım o heyecanla 😊
Bbuusra kubeyyy Hafta olarak bu hafta da özelde de söylemediler bana 13+4’de kız demişti 2 hafta sonra bekleyelim dedi çok erken çünkü 13. Hafta da falan pipi daha çok belli oluyor
Defnezumramom Bbuusra hayır belli olmuyor 13 haftalıkken basbayağı kız dedi 21. Haftada ayrıntılıda erkek çıktı 25te pipisini testislerini bizzat gördüm emin oldum hatta😂
Defnezumramom Bbuusra bana doktorum o haftalar yanılmamız nerdeyse %100 16. haftadan sonra net bişeyler söylemek daha doğru olur demişti kızdanda emin olamıyorlar ki
busra_basturk kubeyyy bende aynı şekilde sürekli erkek hissettim erkek gördüm rüyamda ve doktor da ısrarla kız dedi çevremdekiler de senin kızın olacak diye söyleyip dururlardı ama şuan oğluşum oluyor ısrarla kız diyen doktorum demekki hislerin kuvvetliymiş dedi 🤣 24.haftada net bir şekilde p**isini gösterdi kız demesinin sebebi hep bacaklarını kapatıp totosunu dönerdi küçük beyfendi
Bbuusra Defnezumramom Oğlumu 13*4’de söyledi doğru çıktı. Yanılma %100 değil demek ki ve biraz da tecrübeye göre de değişiyor
Defnezumramom Bbuusra belkide olabilir kızımda 16dan önce yorum bile yapmamıştı diğer doktor buda 18de göstermedi kendini hiç mecbur ayrıntılıya kadar bekledik
canimyavrum_ kubeyyy merhaba aynisi basima geldi tabiki onceligimiz saglikli olmasi ama ilk gunden erkek hissediyodum 11+6 yuzde 80 kiz dedi hatta ben bozulmusum esim oyle dedi sonra 15+6 kesin erkek dedi carsamba detaylidada erkek dedi hayirli saglikli evlat olurlar insallahh
Ftmnnr Alya05 vallahi helal olsunlar mı bilmiyorum ama hep kız düşünüyordum mu diyeyim artık kız istediğim için mi ne 21 haftaya kadar hep kız kız kız dedim ama içine nedense böyle bir erkek olacakmış gibi hissediyordum yani erkek dediğine şaşırmadım doktorun beklediğin bir şeydi ama sanırım kız istiyordum o yüzden bir şok olmadım değil
Bbuusra Defnezumramom Kolay gelsin halloluyor bende çoğu şeyimi son aylara bıraktım. İnsan ne alacağını bilince hemen bitiyor
Defnezumramom Bbuusra aynen benimde 2. Gebeliğim kızımdan oğluma giydirebileceğim şeyleri falan ayırdım yıkadım ütüledim zaten bi kendi çantamı hazırlamak kaldı şimdilik
Bbuusra Defnezumramom Aynı durumdayız. Bende kızımdan ortak renk olan zıbın, pijamaları ayırdım. Bizim aramız baya yakın, kızımla oğlumun arası park yatak falan derdimizde yok. Benim de hastane çantam, pijama takımı falan kaldı.
Defnezumramom Bbuusra bizimde aynı kızımla oğlumun arası 1.5 yaş olacak bizimda pek bişeye ihtiyacımız yok ama yinede ona aldık buna almasam içimde kalırdı